woensdag 13 maart 2013

De zweep erover !!

Genoeg zweepjes voorbij zien komen afgelopen zondag bij de Eroticabeurs in Antwerpen en nee zweepjes daar doen wij niet aan maar ik werd wel getriggerd om de zweep er zelf weer eens over te halen betreft het lopen. De afgelopen weken behoorlijk ingekakt en toch heb ik enorm genoten van het niet moeten lopen omdat ik de 60 van Texel aan me voorbij laat gaan. Volgende maand staat de marathon zeeuws-vlaanderen op het programma. Lange duurlopen heb ik in februari en maart niet meer gelopen sterker nog 15 km was de langste duurloop die ik in mijn trainingsoverzicht kon vinden. In januari heb ik echter veel kilometers gelopen en ook aardig wat lange duurlopen afgewerkt dus de schade zal op zich best meevallen. Het lopen gaat prima op het moment maar ik moet hardnodig werken aan mijn duurvermogen zodat ik met een goed en fit gevoel aan de start kan verschijnen bij de marathon zeeuws-vlaanderen. Mijn PR (3:30) tijdens mijn eerste marathon (Rotterdam 2012) staat weer al te lang naar mijn zin dus aan de bak en de zweep erover en gaan met die banaan. Ik heb er in ieder geval zin in :-)

Geen opmerkingen: