donderdag 28 juli 2011

Vertrouwd in de polder

Tijdens de vakantie slechts 3x gefietst inclusief de Lapinarello cycling marathon. De beklimming van de Monte Grappa en de Lapinarello cyclo (verslag komt vandaag online) waren geweldig verder was het aan de kust niet echt fiets vriendelijk en zaten we te ver weg van de bergen. Wel lekker gelopen tijdens de vakantie met een duurloop van 16 km als afsluiter. Na thuiskomst gelijk de huisarts moeten bezoeken omdat ik erg veel last had van mijn lies en mijn rug. Diagnose was gordelroos, grrr heb ik weer daar zat ik net op te wachten. Intussen is de pijn alleen maar toegenomen en voel ik me wat moe, erg vervelend allemaal maar ook dit zullen we wel weer overleven.

Vanmiddag toch maar op de fiets gestapt voor een rondje Watervliet. Geweldig genoten in de prachtige zeeuwse polders met een heerlijk vertrouwd windje. Ik ga steeds meer houden van de polders als je even bent weg geweest merk je pas dat je hier ontzettend mooi en vogelvrij kunt rondfietsen. Geen last van druk verkeer en de fietspaden zijn hier gewoon fantastisch als je dit vergelijkt met andere landen. Top voelde ik me niet vandaag door de gordelroos maar al bij al toch gewoon lekker gefietst. 50.79 km, 1:33:16, 32.7 km/u, HF 162. Vrij rustig gereden gewoon prima cijfers dus !! Garmin Details

Geen opmerkingen: