dinsdag 5 mei 2009

Rustige duurtraining, 45.3 km, 1 uur en 33 min, 29.2 km/u


Na de fietschallenge van afgelopen zondag was het weer tijd voor een rustige training. Stevig windje kracht 4 maar totaal geen last van gehad. Zeer makkelijk rond gereden in herstelzone en laag in D1. Maandagmorgen voelde ik de beentjes wel wat maar na een ritje woon/werk voelde de benen weer als herboren. "vorm" daar heb ik de laatste 2 maanden niet eens aan moeten denken maar nu gaat het toch echt de goede kant op. Ik voel me echt elke dag beter worden en ook vandaag voelde ik me erg goed op de fiets. De benen voelen ook nog steeds super aan al heb ik ze vandaag natuurlijk niet echt belast tijdens deze rustige training. Te vroeg in vorm raken is ook niet goed want ik wil natuurlijk gewoon goed zijn of liever gezegd op mijn best zijn tijdens de aankomende marmotte in juli. Drie trainingen per week bevalt me zeer goed je krijgt zo voldoende rust en tijd om te herstellen. Erg lekker gefietst en genoten van de wind en de buitenlucht in de polder.

Geen opmerkingen: