dinsdag 19 mei 2009

Vrije training, 50 km, 1 uur 27 min, 34.3 km/u

Vandaag al om 14:30 klaar op het werk (twee dagen dagdienst gehad) dus was er nog tijd over voor een training. De eerste 20 minuten rustig gereden daarna de bovengrens van de D2 zone opgezocht met wat uitschieters naar D3. Gekozen voor een lange rechte weg schuin tegen de stevige wind via philippine naar ijzendijke. Snelheid was op zich best goed maar ik voelde me niet echt super vandaag. Via ijzendijke naar terneuzen de wind schuin mee. Vanaf Terneuzen naar Sas flinke tegenwind gehad en hier een kort stukje doorgetrokken in het rood. Bij het bruggetje op de vrijstraat zat de training er na 50 km weer op. Na een kort bezoekje aan mijn moeder rustig uitgefietst naar huis. Ondanks het wat mindere gevoel toch een mooi gemiddelde gereden van 34.3 km/u met die stevige wind.

Nu lekker vrij tot volgende week maandag. Donderdag de Steven Rooks Classic dus dat wordt erg vroeg opstaan. Ga met dezelfde instelling als de fietschallenge rijden, als het lekker gaat flink doorrijden anders maak ik er een mooie training van. De tijdsmeting op de klimmetjes daar ga ik me niets van aan trekken daar blaas je jezelf alleen maar mee op. Ben wel benieuwd naar de drolenval want die heb ik nog nooit beklommen. Ik heb er in ieder geval weer zin in. http://www.kuitenbijters.com/index.php?option=com_content&view=article&catid=2:hellingen&id=7:cote-de-drolenval&Itemid=6

2 opmerkingen:

Henk zei

Succes morgen Angelo, ben benieuwd naar je verslag!

Groeten,
Henk

Martin zei

Drolenval!!! Oeps en dat is echt niet de enige kuitenbijter in de SR Classic. Succes!!