zondag 7 juni 2009

Souplesse D1, 39.6 km, 1 uur 18 min, 30.4 km/u


Goede nachtrust gehad en ik voelde me vanmorgen op zich prima. Verkouden ben ik gelukkig niet geworden en van de benen totaal geen last na de klimtraining van gisteren. Rond 12 uur vanmiddag was het nog steeds droog dus besloten om toch nog aan wat nazorg te doen voor de benen in de vorm van een souplesse training. Na amper 10 minuten begint het helaas te regenen maar nu ik eenmaal op de fiets zit maakt dat op zich niets meer uit. Koud is het zeker niet en de wind valt ook erg mee vandaag. Rustig en laag in D1 gereden en de trapfrequentie ruim boven de 100 gehouden. Tijdens mijn derde rondje regent het echt pijpenstelen en ben ik in no time doorweekt. Nog een rondje lijkt me geen goed plan dus richting huis gefietst. Ondanks de regen weer erg lekker gefietst !!

Geen opmerkingen: