donderdag 25 juni 2009

Vrije training, 43 km, 1 uur 18 min, 33 km/u


Rond half twee wakker geworden na de nachtdienst en uiteindelijk om 14:50 op de fiets gestapt richting mijn fietsenmaker in Hulst. Stevig windje moet ik zeggen vandaag en de heenweg was het dan ook tegen de wind in. Dramatisch slecht gevoel ging echt voor geen meter en hartslag zat binnen no time tegen omslagpunt en dat aan een snelheid van amper 32 a 33 per uur. Ik voelde me op zich weer al een stuk opgeknapt maar op de fiets blijkt nu dat ik nog alles behalve fit ben. Conditie is nog flink beneden peil en dat is natuurlijk flink balen met de marmotte in het vooruitzicht. De benen daar ligt het absoluut niet aan die heb ik amper gevoeld onderweg maar de hartslag lag gewoon een stuk hoger zeg maar gerust abnormaal hoog (vandaag) Bij mij fm in Hulst hagelnieuwe remblokjes laten steken. De blokjes van Campa zagen er overigens weer iets anders uit dan degene die er op zaten. Wel exact het zelfde type maar ze hebben nog wat verbeteringen aangebracht en ze zien er dus ook weer iets anders uit (spikkeltjes, de groeven zijn wat breder en er zit een schuin kantje aan de achterzijde)

Het duurde best even voor ik weer weg was want ik heb nog wat staan ouwehoeren over van alles en nog wat. Dennis kwam ook nog binnen en die was zo vriendelijk om de door mij gekochte voeding mee te nemen en bij mij thuis af te geven. Om te lachen zei ik nog kijken wie het eerst thuis is jij met de auto of ik op de fiets. Ok Dennis had voor de brug gestaan maar op de brug fietste ik naast hem en we kwamen exact gelijk bij mij thuis aan. Op de terugweg de snelheid rond de 40 per uur proberen te houden maar ook nu een erg slecht gevoel en een hoge hartslag, de wind was intussen ook weer flink gedraaid waardoor ik zeker niet naar huis werd geblazen zoals ik eigenlijk had verwacht. Snel vergeten deze training en hopen dat het nog goed komt met de conditie. Dennis had al plannen om eventueel naar de Alpen af te reizen en omdat wij zondag ook al vertrekken zag hij het wel zitten om naar Frankrijk te komen en de marmotte week eens mee te maken van dichtbij. Hoe meer zielen hoe meer vreugd en er zijn dan aardig wat sassenaren afgereisd naar Bourg d' Oisan. Vanavond mijn laatste nachtdienst en dan heb ik vakantie. Ondanks dat ik nog niet hersteld ben van de griep heb ik erg veel zin in de komende week. Morgen of zaterdag fiets ik nog een stukje om hopelijk toch met een goed gevoel af te reizen naar het zuiden.

Geen opmerkingen: