dinsdag 23 juni 2009

Terug op de fiets, 30.1 km, 1 uur 1 min, 29.5 km/u

De keelontsteking die dinsag begon is uiteindelijk een flink zware griep geworden. Vrijdag, zaterdag , en zondag een hele tijd op bed gelegen en maandag ook nog veel geslapen. Sinds gisteren gaat het gelukkig weer al een stuk beter en vandaag ben ik zelfs weer voor het eerst op de fiets gestapt om te kijken hoe ik ervoor sta.
Mijn conditie is wel behoorlijk aangetast maar het ging eigenlijk beter dan verwacht. De benen draaiden rond als vanouds en voelde erg fris en goed aan na die paar dagen platte rust. De hartslag was vanmorgen nog wel zo`n 5 slagen hoger als normaal maar ook dit viel me nog niet tegen. Ben nog steeds flink verkouden dus heb het uiteraard erg rustig aan gedaan en na een uurtje was ik weer thuis. Nog 10 dagen heb ik de tijd om de conditie terug op peil te brengen en ik heb goede hoop dat dit gaat lukken. Het ergste heb ik in ieder geval achter de rug.
Veel trainen ga ik niet meer doen van de week misschien nog één training maar voor de rest toch maar goed blijven rusten. Zondag vertrekken we naar Frankrijk en maandag hoop ik fit genoeg te zijn om te beginnen met de Col d' Ornon om wat klimritme op te doen. Ik had gisteren nog een dagje extra vrijgenomen omdat ik thuis nog behoorlijk wat te doen had en om nog wat uit te zieken. Vanavond weer de nacht in tot en met donderdagnacht. Over drie dagen dus een ruime week vakantie !! Uitschieters in de hartslaggrafiek in het begin was een storing (hartslagband was niet nat genoeg)

Geen opmerkingen: