zondag 26 juli 2009

Clubrit graauw, 150.1 km, 4 uur 47 min, 31.3 km/u


Om 9 uur vertrokken vanaf het verzamelpunt bij de Rabobank voor een ritje naar Graauw met de tourclub. Prachtig fietsweer en heerlijk rustig kunnen rijden in de groep. Hartslag in herstel en D1 en tijdens de twee maal 5 km op kop met Wijnand (ook een Cervélo rijder) voornamelijk in D3 gereden. Ook nog even met Chris Soetens (webmaster, secretaris van TC sas) gefietst en gesproken. Chris vertelde me dat hij volgend jaar de marmotte ook weer wil gaan rijden. Ik ken nog een paar sassenaren die van plan zijn om de marmotte te gaan rijden in 2010. Na een kilometer of 80 waren we terug in Sas en sloeg ik rechtsaf richting Sluiskil om nog zo`n twee uurtjes verder te trainen. Danny en Imre pakten ook nog wat extra kilometers mee en tot Philippine hebben we met zijn drieen gereden. Ik vervolgde mijn weg verder alleen richting Breskens omdat ik een training had gepland van ongeveer 5 uurtjes. Op de terugweg van Breskens naar huis was de wind iets meer op komen zetten en na verloop van tijd begon ik de beentjes toch wel te voelen. Hartslag midden in D2 gehouden en via Philippine terug naar Sas van Gent gereden. Lekker gefietst en het ritje met de club naar Graauw is me erg goed bevallen. Wel veel lekke banden onderweg van een aantal clubleden, zelf gelukkig niet lek gereden. Gemiddelde vandaag lag op 31.3 km/u over 150 km. De knie heeft zich goed gehouden vandaag nu even afwachten hoe de knie morgen aanvoelt.

Geen opmerkingen: