maandag 13 juli 2009

Rustige duurtraining, 60 km, 1uur 53 min, 31.8 km/u

De marmotte wat mijn hoofddoel was dit jaar is wel een heel erg goede training geweest. Nog nooit zat ik zo lekker en makkelijk op de fiets als de afgelopen dagen. Terug kijken heeft nu geen zin meer dus geniet ik volop van de vorm die nu aanwezig is. De vorige keer dat ik over vorm sprak was het helaas maar van korte duur dus even afwachten hoelang ik er nu van mag genieten. Als ik goed blijf dan is mijn volgende doel de Criquielion en goud zou met deze vorm geen enkel probleem moeten zijn.

Vandaag via de zeedijk richting Breskens gefietst en via schoondijke en ijzendijke terug naar Philippine om zo terug naar Sas van Gent te fietsen. Erg rustig gefietst vrijwel overal in D1, in het begin zelfs zeer laag in D1. Na thuiskomst verrast door het gemiddelde wat nog op 31.8 km/u lag en dat na zo`n ontspannen ritje wat geen enkele moeite heeft gekost. Voor de Criquielion ga ik nog wat specifiek trainen op explosiviteit om het steile klimwerk wat beter aan te kunnen. De rechterknie nagenoeg niet gevoeld vandaag dus dat gaat ook de goede kant kant op.

Geen opmerkingen: