dinsdag 24 januari 2012

Duurloopje 8 km

Laatste nachtdienst weer achter de rug en na het ontwaken genoten van een heerlijke smoothie en een koffie en daarna de Nike free runs weer aangetrokken voor een rustig duurloopje door de regen. Jawel deze keer kon ik gewoon weer ouderwets en intens genieten van het lopen in de regen #ilovetherain Het is misschien niet direct uit de cijfertjes op te maken maar het lopen gaat echt ontzettend smooth op het moment. Kost echt geen enkele moeite en de lichtvoetige tred van vroeger is helemaal terug. Nieuwe techniek (pose techniek) ook goed onder de knie ik moet er in principe niet meer over nadenken. Blessurevrij hardlopen !! nooit gedacht dat dit mogelijk zou zijn voor mij :-) Is overigens geen vrijbriefje om maar te doen wat je wilt. Koppie er bij blijven houden en rustig blijven dan komt het allemaal goed. De basis is al vrij goed op het moment maar de snelheid laat zeker nog te wensen over maar daar ga ik straks zeker wat aan werken. 8.16 km, 45:20, 10.8 km/u, 5:33 min/km, HF 157 Garmin Details  Morgen weer een lange duurloop van minimaal 20 kilometer. Als ik op tijd wakker ben dan ga ik weer eens hobbelen in het Kloosterbos ipv op de weg.

Geen opmerkingen: