zondag 12 augustus 2012

Duurloop naar Breskens

Wat een schitterende loopweek: in totaal 110.26 kilometer afgehaspeld een absoluut afstandsrecord. Vandaag naar Breskens gelopen qua afstand goed te doen maar de zeedijk richting Breskens is echt wel eindeloos lang met de benenwagen. Temperatuur liep op naar 27 graden maar daar kan ik wel erg goed tegen al merk je het wel aan je lijf. Rustig en op de cruise control gelopen zo rond de 11 per uur en wederom erg blij met mijn salomon hydropack want met deze temperaturen moet je wel veel drinken en met anderhalve liter en een kleine bidon had ik meer dan voldoende vocht bij me. Veel fietsers gezien onderweg ook nog iemand die hey Angelo riep maar ik kon zo snel niet zien wie het was? Het lopen over eindeloos lange stukken asfalt is toch niet echt mijn ding al liep het verder als een zonnetje. Krijg toch altijd wat zere voeten en een wat stijve rug en daar heb ik op onverharde wegen nagenoeg geen last van. Na amper twee uur lopen belde mijn dochter "waar zit je pa?" wij zitten al in Breskens. Nou ben ik zowat alles behalve een snelle keniaanse loper. Even gemeld dat ik nog ruim 12 kilometer moest lopen en de knop weer omgezet :-) Door het gehucht nummer één en nog slechts 4 kilometer was toch wel erg heet geworden nu dus uiteindelijk blij en toch wel kicken om Breskens binnen te lopen. Garmin Details Benen waren top amper iets gevoeld !!Bij de vismijn een ijskoud flesje cola gekocht en rustig uitgewandeld naar het strand waar mijn gezin zat te wachten. Daarna nog heerlijk wat uurtjes gerelaxed op het strand, echt genieten dus. Nu thuis aan de BBQ Life is good :-)


Geen opmerkingen: