woensdag 15 augustus 2012

Ik ben blij !!

Als Churandy Martina blij is dan ben ik ook blij :-) Overigens alle redenen om blij te zijn. Vanochtend de dag goed begonnen en om 5:30 ingeschreven voor Trail by the sea 2013. Ditmaal net iets verder (38 km) en zwaarder als de eerste editie (meer off road klimmen en dalen) en dat horen we graag. Schitterend evenement en wie weet groeit het in de toekomst wel uit naar een ultra trail loop :-) Na vroegedienst naar het Heidebos gereden en daar lekker 10 kilometer rond gehobbeld op de fivefingers Garmin Details Dik 30 graden ook in het bos en toch heerlijk gelopen. Ik hou echt van de warmte en ben niet voor niets "warm weer getraind" al was dat in 1991 :-) Wederom lekker rustig in het Heidebos enkel wat gezinnen gek genoeg allemaal met kinderwagens. Niet trail waardig genoeg daar blijkbaar in het heidebos? al zijn die kinderwagens tegenwoordig net 4x4 terrein wagens. Mijn fivefingers zijn in ieder geval niet boomstronk bestendig. Grote teen gestoten tegen een klein stronkje en wat bloed te zien na het uitrekken van de fivefingers maar goed "no pain no glory" Volgende keer maar gewoon weer op de inov-8 trailers lopen. Maar goed had ik al gezegd dat ik blij ben ...... IK BEN BLIJ :-)

Geen opmerkingen: