zaterdag 19 juli 2008

Vakantie naar Bourg D' Oisan

Morgenvroeg vertrekken we voor twee weken naar Bourg D' Oisan voor een welverdiende vakantie.
We hebben er allemaal even veel zin in, zeker met het weer dat hier in Nederland wederom niet geweldig is tot nu toe.
Lekker genieten dus van het mooie weer en het goede leven in Frankrijk. Uiteraard ga ik zelf ook fietsen tijdens de vakantie.
Ik ga zo veel mogelijk verschillende cols proberen te beklimmen en fiets ook nog wat stukken van de route van afgelopen marmotte samen met mijn schoonvader die de marmotte volgend jaar ook wilt rijden. 5 augustus komen we terug naar huis dus voor degene die mijn weblog wel eens bezoeken. Neem na 5 augustus zeker nog eens kijkje op mijn weblog voor de verslagen van mijn fiets avonturen in de alpen.

Graag tot dan !!!!!! en voor iedereen die ook vakantie heeft een prettige vakantie allemaal.

Groeten,

Angelo.

Geen opmerkingen: