zaterdag 11 april 2009

Fietstochtje met de kids

Lekker weertje vandaag en ik voel me weer al een stuk fitter dus dat gaat de goede kant op. Samen met de kinderen een toertje gedaan door de polder uiteraard op de stadfiets. Mijn jongste dochter was weer niet te stoppen en plaatste om de haverklap een demarrage. Ik en mijn oudste dochter vonden het prachtig en hebben heel wat afgelachen, vooral om die elleboogjes in de racehouding. Later moest ze al die versnellingen natuurlijk bekopen want op driekwart van de rit was ze moe. 15 kilometer gereden en heerlijk genoten van het prachtige weer. Maandag ga ik voor het eerst weer een ritje van niet meer dan twee uurtjes rijden op de racefiets. Gps tooltje ook nog eens kunnen testen vandaag.

3 opmerkingen:

Henk zei

Zo te lezen gaat het herstel goed, houden zo!
Maandag vooral genieten van het fietsen!

Groeten,
Henk

Ton zei

Leuk! Zijn zo te zien al net zo fanatiek als hun vader.

Erik Cardon zei

Goed om te horen dat het beter gaat.
Lekker ontspannen fietsen.
Ik heb gisteren wat verkeerds gegeten, heel de nacht om en rond de pot gezworven.
Ook nog even in innige omhelzing gelegen met de Villeroy en Boch.
Voel me behoorlijk K.

Groet,

Erik