maandag 6 april 2009

Update "overtraining"

Afgelopen weekend wel door een heel maar dan ook heel diep dal gegaan. Ook vandaag kon ik mijn bed amper uitkomen en ik kan echt geen stap meer zetten nu. Lichamelijk helemaal leeg, geen beetje energie meer over. Gelijk terug naar de huisarts gegaan samen met mijn vrouw en doorverwezen naar onder andere de cardioloog voor onderzoeken. Ook een bacterie behoort nog tot de mogelijkheden maar dat moet nog verder onderzocht worden. Mag voorlopig niets meer doen, ook niet werken.

Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, hoe heb ik het in godsnaam zo ver kunnen laten komen. De oorzaak is zeker niet alleen het vele trainen, ook op mijn werk en thuis doe ik vaak veel te veel extra stappen. Mijn gedrevenheid in alles wat ik doe is me waarschijnlijk fataal geworden. Toch wacht ik de onderzoeken nog even af, je weet nooit wat er nog uit komt rollen. Fietsen daar moet ik de komende tijd en misschien wel het hele seizoen niet meer aan denken maar dat is mijn ergste zorg zeker niet meer op dit moment.

Ik hoop snel op duidelijkheid en beterschap.

Groeten,

Angelo.



7 opmerkingen:

Arno Smit zei

Oei, Angelo, je klinkt heel somber. Probeer positief te blijven denken en .... fietsen is maar een bijzaak! Sterkte en groet, Arno

Henk zei

pfff klinkt heftig, fietsen is dan idd maar bijzaak.
Succes met het herstel, ik hoop dat je alles snel weer iets positiever kunt gaan inzien!

Groeten,
Henk

Angelo Roelandt zei

Hoi Arno,

Klinkt misschien somber maar ik ben gelukkig nog wel positief hoor, ik zie in alles wel iets positiefs zelfs in deze ellende die ik nu onderga. We wachten het allemaal nog even af maar ik moet wel realistisch zijn en blijven natuurlijk.

Groeten,

Angelo.

Guido Obrie zei

Nou Angelo dat klinkt niet helemaal goed en ik kan me voorstellen dat je nu even door een diep dal gaat.Hopelijk kunnen ze snel de oorzaak vinden en knap je snel weer op.
Groetjes Guido Obrie

Gert zei

Heel erg veel sterkte Angelo!!

Carbonfire zei

Inderdaad maar hopen dat het 'slechts' overtraind is en niet een bacterie of zo. Sterkte, ik blijf je herstelblog volgen.

Anoniem zei

Sterkte Angelo en hopelijk valt alles mee.
Groeten Rony.