vrijdag 17 april 2009

Rugnummer 332

Volgens de weerberichten toch droog aankomende zaterdag met een temperatuur van ongeveer 16 graden lijkt het zelfs ideaal fietsweer te gaan worden. Vanmiddag vertrekken we naar Zuid Limburg en de fiets gaat in ieder geval ook mee. Ter plekke bekijk ik wel of ik ga starten, ik voel me goed maar of dat goed genoeg is voor de 200 kilometer dat weet ik nu gewoon nog niet. Ik heb in ieder geval de intentie om te starten en zie dan wel hoe het me vergaat. Gaat het niet dan is het gewoon rechtsomkeer naar de camping. We gaan er in ieder geval een gezellig weekend van maken en zondag natuurlijk genieten van de "echte" mannen.

4 opmerkingen:

Arno Smit zei

Hoi angelo ik rijdt ook de 200, ben al een paar dagen in limburg voor een conferentie, zal letten op je, groet arno

Henk zei

Hoi Angelo,

Mocht je mee fietsen succes, maar geniet vooral van het weekend!
Ik fiets zaterdag zelf de 150 met rugnummer 412.

Groeten,
Henk

Arno Smit zei

En?
Geen kleine man op zwarte cervelo in de klimmetjes voorbij zien poefen .... ;-)
Groet, Arno

Plata zei

Hoi Angelito,gefeliciteerd met het volledig uitrijden van je 200 km in de Amstel Gold Race.Tot op het werk.Groeten Fred