maandag 20 april 2009

Uurtje losrijden na Amstel Gold Race

Ondanks dat ik de benen niet echt voel leek het me verstandig om toch een uurtje los te rijden in het zonnetje. Vanaf de eerste pedaalslag alweer goede benen maar wel gewoon rustig in herstel blijven rijden. De hartslag is ook weer helemaal terug op orde want ik kon hem zonder problemen mooi in de herstelzone houden. Vandaag gek genoeg geen haperingen met mijn hartslagmeter ik snap er nu even helemaal niets meer van. In totaal een uur en 1 minuut gefietst, 29 kilometer, 28.4 gemiddeld, hartslag 132 gem. Nu twee dagen rust, donderdag misschien weer een training.

3 opmerkingen:

Gert zei

Mijn hartslagmeter slaat ook soms op hol, geen idee hoe dat komt, maar vervelend is dat wel. En dan weken lang weer geen probleem en opeens is het weer mis...

Je bent verstandig bezig Angelo, ga zo door!

Anoniem zei

Zo'n hartslagmeter kan echt als een 'prostituee' werken en allerlei waarden oppikken. Denk bijvoorbeeld aan een maat met een hartslagmeter om waar je naast fietst, hoogspanningsmasten etc.

Rayder

Angelo Roelandt zei

Hoi Rayder,

De CS 400 is gecodeerd dus in principe zou hij geen waardes over moeten pakken van bv een fietsmaat. Hoogspanningsmasten zouden idd storing kunnen veroorzaken maar heb daar dan een jaar lang geen last van gehad. Voorlopig doet mijn hartslagmeter het weer goed dus even afwachten of dit zo blijft.