donderdag 1 april 2010

Kort MTB ritje, 31.8 km, 1 uur 6 min, 28.5 km/u

Na de laatste vroegedienst rond kwart voor vier op de MTB gestapt voor een kort ritje. Bedoeling was D1 en één of twee blokjes met een versnelling in D2. Met een harde tegenwind vertrokken maar hartslag netjes in D1 kunnen houden. Na 40 minuten D1 een versnelling ingezet in de D2 zone met een windje in de rug voornamelijk boven de 40 per uur. Erg goede benen vandaag, conditie is ok. Laatste stukje naar Sas weer de wind op kop en weer een stukje in D2 gereden. Ziet er allemaal goed uit. Na thuiskomst een douche gepakt gegeten en mijn racefiets omgetoverd tot flandrien bike. De carbonnen Bontragers eruit en de Campa Eurus erin en uiteraard andere remblokjes gestoken. Fiets is nu dus kassei proof nu ik nog (haha)

Zaterdag dus de ronde van vlaanderen. Ik ga er uiteraard een mooie training van proberen te maken maar ik doe voornamelijk mee om de sfeer van de ronde eens te proeven. Ga zeker niet te gek doen gewoon lekker rijden voor de rest zien we wel wat de mogelijkheden zijn. Zal wel enorm druk zijn vrees ik op de steile hellingen dus ik hoop dat we overal gewoon naar boven kunnen fietsen in plaats van te voet naar boven door opstoppingen. Mijn schoonvader rijdt de ronde ook dus morgen even bellen om wat dingen af te spreken.

Geen opmerkingen: