dinsdag 8 juni 2010

Uitwaaien D1, 40.2 km, 1 uur 15 min, 32 km/u

Weer prima geslapen na nachtdienst en tijdens mijn ontbijt was het flink aan het regenen. Gelukkig was het vrij snel gedaan met de buien en klaarde het mooi op. Lekker warm was het en een heerlijk windje. Rond half vier in de pedalen geklikt voor een rustig rondje. Had na Limburgs Mooiste 2 dagen uitgerust en geen actief herstelritje gereden en toch waren de benen super goed hersteld. Weer al een "No Chain" gevoel vandaag op de fiets wat ging het weer ongekend makkelijk en lekker zeg. Genoten van de buitenlucht en de extra zuurstof in de lucht na de buien van vanmiddag. Nog even langs mijn vader en moeder gereden na de training en daarna naar huis om te gaan eten. Ik ben nog nooit zo klaar geweest voor de marmotte, laat maar komen die alpen !!!

Serpenti belde ook nog gisteren mijn zwarte i link kabels zijn eindelijk binnen na 3 maanden wachten maar goed dan heb je ook wat hé. Volgende week of die week daarop gaat mijn racer dus nog een dagje naar Serpenti voor de kabels en nieuwe remblokken.

Geen opmerkingen: