zondag 15 juli 2012

Gewoon omdat het kan !!

Lekker hoor ruim 83 kilometer gelopen van de week en dat inclusief twee verplichte rustdagen ivm mijn Foot Tattoo #carpediem. Elke dag lopen behoort nu zelfs tot de mogelijkheden dat had ik een jaar geleden nooit kunnen bedenken. Ik zal niet ontkennen dat het een verslaving is want lopen is echt enorm kicken #endorphinejunkie. Ik probeer de kunst van het traag lopen onder de knie te krijgen conditioneel kost het allemaal geen moeite zelfs gisteren na ruim 33 km voelde ik me nog topfit maar toch voel ik wel wat pijntjes in mijn lijf tijdens zo'n lange run vooral op verharde wegen. Pijn is misschien een groot woord meer een vorm van stijfheid in rug en heupen overigens geen blessure want na het lopen is het weer over. Ultralopen is ivm mijn gestel niet echt iets voor mij want ik ben zeker geen oermens en mijn lijf is altijd vrij kwetsbaar maar tussen de oren is het zeker iets voor mij dus wellicht ga ik het op termijn gewoon flikken. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit heb moeten opgeven tijdens wat voor uitdaging dan ook #knockonwood. Ben zeker niet bang om over de marathon afstand te gaan maar vanzelf zal het zeker niet gaan dus lekker trainen tegen een rustige pace en dan zien we wel wanneer ik er klaar voor ben. Volgende week staat er nog een nachtloop (in ieder geval in het donker) en een strandloop op de planning en uiteraard nog wat uitstapjes #vakantie.

Geen opmerkingen: