dinsdag 13 juli 2010

Clubritje, 52.2 km, 1 uur 31 min, 34.3 km/u

Lekker doorgereden met een man of negen vandaag. Een keer zonder hartslagmeter gereden en dat is me erg goed bevallen. Zag overigens wel een tijdje de hartslag van mijn buurman Wout op mijn polar. Onderweg nog even gestopt wegens een technisch mankement bij één van de clubleden. Patrick en Erik Cardon zette flink aan op de kasseien in Assenede en voor de eerste keer vloog ik bijna over de kasseien dus als eerste de bocht door en tempo weer laten zakken. Daarna met Imre op kop gereden. Begin van de vrijstraat waar altijd gesprint wordt vloog Erik voorbij daarna liet hij zich weer afzakken. Imre en ik hebben de sprint uiteindelijk aangetrokken naast elkaar steeds een tandje zwaarder. Duurde lang voordat er iemand voorbij kwam maar Wout kwam vanuit Jeroen zijn wiel gesprint om als eerste de denkbeeldige meet te passeren. Ik en Imre bolde daarna over de meet. Lusje via het spookhuis rustig terug gereden. Donderdag ben ik er misschien weer bij als ik op tijd thuis ben van mijn werk want moet twee uurtjes langer blijven. Ik mis de bergen wel moet ik zeggen. Vandaag een prachtige tourettape gezien en het begon weer behoorlijk te kriebelen. Bergop is toch meer mijn ding het is en blijft gewoon machtig mooi om tegen een berg op te rijden daar kan wat mij betreft geen polder tegenop.

Geen opmerkingen: