donderdag 15 juli 2010

Clubritje, 52.3 km, 1 uur 41 min, 31.1 km/u

Dacht even dat er niemand kwam opdagen vandaag bij de Rabobank maar Patrick en onze filmster Ronny Gras kwamen gelukkig op de valreep aanfietsen. Ook nog even met Mario staan praten hij kwam net terug van een rondje van 60 km. Onderweg sloot er nog 3 man aan dus toch nog een groepje van 6 man. Zeer rustig gefietst en het was gewoon weer een prachtige fietsavond. Windje viel op zich nog wel mee maar moet zeggen dat ik wel erg goede benen leek te hebben vandaag. Na thuiskomst kreeg ik slecht nieuws te horen van mijn vrouw. Mijn marmotte fietsmaatje Erik Cardon was afgevoerd naar het ziekenhuis met de ambulance omdat hij onwel was geworden. Ik hoop snel goed nieuws te horen van zijn vrouw die we net nog aan de lijn hadden. Sterkte !!

Geen opmerkingen: