donderdag 22 juli 2010

Clubritje, 52.3 km, 1 uur 35 min, 32.8 km/u

Wederom een prachtige fietsavond en weer lekker gereden met de club. Samen gereden met Peter Jansen die overigens 2x lek reed vandaag. Bleek een scherp steentje in zijn band te zitten. Ondanks de nachtdiensten erg goede benen vandaag. Sprintje gewonnen gevolgd door Wout. De sprint werd overigens aangetrokken door Patrick de B en onze Ronny. Het wordt zo langzaam aan weer eens tijd om wat heuveltjes op te zoeken om te kijken of ik nog wat moraal kan vinden voor wat klimtochten. Tijdje rustig aan gedaan na de marmotte en dat heeft me erg goed gedaan. Ik heb de Sean Kelly voorlopig aangekruist in mijn agenda. Ik heb deze rit twee jaar geleden al eens gereden echt een zeer mooie rit met prachtig klimwerk in de ardennen. 160 km met toch bijna 3250 hoogtemeters. Op de 130 km moeten ook nog zo`n 2400 hoogtemeters overwonnen worden. Misschien eerst nog eens wat heuveltjes opzoeken in Oudenaarde om te kijken hoe ik er voor sta na een wat rustigere periode zonder bergen en hellingen. Zaterdag waarschijnlijk weer met de club mee voor een ritje van 105 km. Wellicht plak ik er nog een lusje aan vast voor een wat langere duurtraining want dat is weer even geleden.

Geen opmerkingen: