maandag 31 januari 2011

Interval

Sinds lange tijd ging de wekker weer eens om 4:45 piep piep piep piep .... lekker vroeg maar opstaan koste niet al te veel moeite. Mijn eerste halve werkdag verliep naar wens maar zitten heb ik dan ook niet gedaan. Terug thuis eerst even in de bank geploft om bij te komen en daarna loopkleding aangetrokken voor een rondje intervallen. In totaal 6 tempo versnellingen gelopen van 1 minuut al de rest rustig gelopen. Intervallen 1 a 2 tandjes hoger en dat was verrassend goed en makkelijk vol te houden. Erg lekker gelopen 5.5 km in 25'04, 4:33 min/km, 13.2 km/u.

Dinsdag en woensdag nog een half dagje werken en als dat ook goed verloopt dan hoop ik weer full time aan de slag te gaan. Donderdag ben ik roostervrij en vrijdagochtend moet ik terug naar de chirurg. Zitten blijft een beetje hetzelfde verhaal het voelt nog steeds niet prettig aan ik ben benieuwd wat de chirurg hierover te melden heeft maar ik kan het antwoord wel al een beetje raden. Tijd, tijd en nog eens tijd, grrrr.

Geen opmerkingen: