donderdag 9 september 2010

Clubritje, 52.9 km, 1 uur 38 min, 32.1 km/u

Het is er eindelijk weer eens van gekomen een avondritje met de club. Mooie fietsavond met 5 man (Peter Jansen, Ronny Gras, Patrick van Hulle, Patrick de Bouvre en ik) Samen gereden met Patrick van Hulle en lekker wat geouwehoerd. Overigens een prachtige fiets de nieuwe Bianchi van Patrick (jammer dat ie net wat snelheid tekort komt tov van een cervélo (haha) zijn vertrouwde Trek kan nu eindelijk naar het museum. Zonder dollen goede keuze echt een schitterend en vooral tijdloos fietsje. 5 of 6 beurten van 5 km op kop gereden en het ging me verbazingwekkend makkelijk af vandaag. Morgen na het werk naar de huisarts voor mijn heupblessure. Ik hoop snel meer te weten zodat ik het hardlopen weer snel terug op kan pakken. Waarschijnlijk zaterdagochtend mee met de club naar Destelbergen voor de Sloebertocht althans een deel daar van. Het beloofd in ieder geval mooi weer te worden.

Geen opmerkingen: