donderdag 22 december 2011

Ups and Downs (20 km)

Gisteren een soepel en goed gevoel vandaag een moeizaam en zelfs vrij slecht gevoel. Ups and downs zijn soms niet te verklaren zo ook vandaag geen idee waarom het niet zo lekker liep. Overigens wel erg goed naar mijn zin gehad op het cross parcour in het Kloosterbos. Het rondje van 5 km lag er nog verrassend goed bij na al die regenval van de afgelopen weken. Parcour lag er uiteraard wel een stuk zwaarder bij. Misschien een verklaring voor mijn zware benen tijdens het laatste rondje dat gewoon erg moeizaam verliep. Ondanks het lage tempo had ik het gevoel dat ik mijn benen flink had leeg gelopen. Al mijn spieren voelde wat vermoeid aan vandaag zelfs mijn voeten deden zeer tijdens de laatste kilometers. 20.01 km, 2:08:07, 9.4 km/u, 6:24 min/km, HF 154 Garmin details Morgen maar even niet lopen en lekker wat uitfietsen. Zondag weer eens wat rondjes lopen op de finse piste. Nu de whirlpool in en ontspannen :-)

Geen opmerkingen: