dinsdag 24 april 2012

Even een toontje lager zingen

Vanaf zondag weer wat opgeknapt na keelontsteking en koorts maar vanaf vandaag weer een terugval en griep verschijnselen. Nog even twee dagen op de tanden bijten op het werk en daarna lekker lang weekend tot dinsdag. Ik doe even een stapje terug wat het sporten betreft dus voorlopig geen nieuwe doelen meer op de planning. Als ik weer opgeknapt ben weer lekker wat lopen en een beetje fietsen om lekker bezig te blijven en omdat sporten gewoon lekker is. Lichaam heeft blijkbaar even wat rust nodig en dat mag ook wel eens na al dat bikkelen en afzien van de afgelopen jaren :-) Even de batterij opladen. 

Ik ben op het moment wel ontzettend lekker bezig met muziek maken. Ik heb werkelijk nog nooit zo veel inspiratie en ideeën gehad als op het moment. Vruchten plukken dus en liedjes schrijven echt zo gaaf om te doen zeker als er ook super coole dingen uitrollen. Zo schreef ik mijn eerste liedje in een driekwartsmaat 1-2-3, 1-2-3 en dat is het beste wat ik ooit heb geschreven. De dames kwamen thuis en zagen me al dansend door de kamer springen zo blij was ik met dit nummer. Voorheen zat ik altijd achter de piano/keyboards en meestal zat ik dan in mineur te pielen wat vaak neerslachtig klinkt en eigenlijk ben ik gewoon een vrolijke jongen :-) Op de gitaar rollen er dus veel vrolijkere liedjes uit. Voorlopig dus in het schrijfproces (overigens Engelstalig) binnenkort ga ik beginnen met wat dingen op te nemen. Ik ga mijn oude muziekmaat ook maar weer eens bellen om eens af te komen want met niemand anders heb ik zo'n muzikale klik #soulmates Vandaag overigens een waanzinnige condensator microfoon aangeschaft van SE Electronics (jawel lang leve marktplaats) en na een lange zoektocht heb ik wellicht de ideale akoestische gitaar gevonden #Furch Binnenkort naar Vlaardingen of elders om me te laten verrassen. Verder zal ik op deze blog niet te veel uitweiden over mijn muzikale escapades dat doe ik wellicht via facebook of op termijn via een andere blog. Al krijgt het lichaam voorlopig iets meer rust stil zitten is niets voor mij dat is duidelijk :-) 

Geen opmerkingen: