zondag 29 april 2012

Nu wel !!

Twee weken niets gedaan na de marathon van Rotterdam en vandaag weer voor het eerst een kort rondje gelopen. Grrrrr nu was lopen aan 13 a 14 per uur een eitje #hebikweer Temperatuur was super vandaag echt lekker loopweer. Ik ben ook meer een warm weer sporter die kou slaat altijd op mijn spieren en dat is gewoon niet fijn. Heb dus twee weken niets gedaan wat sporten betreft vrijwel gelijk na Rotterdam ziek geworden maar wel weer snel terug aan het werk gegaan en dus een paar dagen flink afgezien. Het is nog steeds niet helemaal uit mijn lijf maar het gaat intussen wel al een stuk beter. Verder lekker van het leven genoten #vreetbuien #qualitytime Ik ging gisteravond even op de weegschaal staan om de schade op te nemen en tot mijn verbazing was ik bijna een kilo afgevallen ipv aangekomen. Voornamelijk te wijten aan wat spierverlies vrees ik. Voorlopig plan ik nog steeds geen nieuwe sportieve doelen in ik ga gewoon lekker sporten en als ik weer zin heb in een uitdaging dan ga ik er weer voor. Bewust zonder hartslag meter gelopen en dat beviel me ook wel moet ik zeggen. Lekker lopen en fietsen op gevoel !! Vandaag ging het prima, zonder al te veel moeite en ongemerkt liep ik 5 km aan 13.9 km/u gemiddeld tssssss nu wel !!  Garmin details

Geen opmerkingen: