zondag 8 april 2012

Het zal toch niet?

Nou ja van super gevoel naar volledig brak in een paar dagen tijd, grrrrrr. Vanmorgen vertrokken voor een rustig duurloopje maar na 5 kilometer wijselijk besloten om er maar mee op te houden. Hartslag 15 tot 20 slagen hoger als normaal en een conditie gevoel van een beginner :-( Net nu, mijn laatste week voor D-Day #Rotterdammarathon het zal toch niet? Een heel jaar fit geweest, een super voorbereiding achter de rug, de winter zeer goed doorgekomen, geen enkele keer ziek geweest zelfs geen verkoudheid echt helemaal niets en nu? Omschakeling van de nachtdiensten super slecht verteerd? Een mega Off day? of toch ziek aan het worden? Echt niet te hopen dat het laatste me gaat overkomen dat zou echt heel zuur en oneerlijk zijn. Ik heb zo ontzettend veel zin in die Marathon van Rotterdam. Mijn dochters hoesten al weken en de conclusie is nu toch kinkhoest. Onze jongste dochter Lorena is nu flink ziek echt zonde en vooral eng dat snakken naar lucht. Ook Celesta heeft nog regelmatig van die enge hevige hoestbuien. Zou dus kunnen dat ik het virus alsnog heb opgelopen alleen voel ik me op het moment gelukkig nog niet echt ziek maar gewoon slap en gebroken. Ik wil gewoon topfit aan de start staan aankomende zondag. Even afwachten dus en maar veel proberen rusten en hopen op een goede afloop.

Geen opmerkingen: