donderdag 25 maart 2010

D1, 50.6 km, 1 uur 38 min, 30.8 km/u

Vanmorgen een rustig ritje in D1 gereden op mijn vaste rondje in de polder. Was overigens best weer een tijdje geleden dat ik hier weer wat rondjes heb gedraaid. Eerste twee rondjes weer een wat moeizaam gevoel maar daarna ging het gewoon erg lekker. Prachtig fietsweer, wind leek elk rondje sterker te worden maar geen gezeur deze keer over harde wind dat hoort er nu eenmaal bij hier in de polders en aan de kust. Op het eind nog twee zeer korte versnellingen en de training zat er weer op. Precies op tijd terug om de kids van school te halen. Morgen laatste middagdienst. Van de week ook lekker met de fiets naar het werk gereden. Toch ook weer 100 km woonwerk verkeer als ik morgen weer op de fiets ga. Wat ik van het weekend ga doen dat weet ik nog niet hangt een beetje af van het weer. Ik was van plan om de E3 prijs te rijden maar heb nog al een drukke week achter de rug en zaterdag ook nog een slaapfeestje bij ons voor mijn dochters verjaardag dus dat zal een korte nachtrust worden vrees ik.

Geen opmerkingen: