dinsdag 23 maart 2010

D1/D2 Watervliet, 44.5 km, 1 uur 27 min, 30.5 km/u

Vanmorgen rond de klok van 10 uur vertrokken voor een training van zo`n anderhalf uur. Op de planning stond een intervaltraining 6x4 minuten in D3 maar vanmorgen na het opstaan voelde ik al dat dit geen goed plan zou zijn. Training bijgesteld naar 45 min D1 en 45 min in D2. Er stond minder wind als de afgelopen dagen of zeg maar gerust weken maar op de één of andere manier had ik gewoon nergens een lekker windje in de rug vandaag. Rustig in D1 naar Watervliet gefietst en vanaf ijzendijke de D2 zone opgezocht. Op dit lange rechte stuk was het duidelijk tegenwind en heel veel puf had ik vandaag niet dus snelheid in D2 varieerde tussen de 31 en max 35 per uur. Ik dacht al iets te voelen aan mijn achterwiel (kedeng, kedeng) dus even gestopt en een slagje geconstateerd in mijn achterwiel. Morgen dus gelijk even naar mijn FM om dit slagje er uit te laten halen want dat fietst niet erg prettig. Training verliep niet erg soepel vandaag ik weet ook niet waarom je hebt nu eenmaal van die dagen dat het wat minder gaat. Snelheid was ronduit belabberd te noemen. Van de week rij ik ook met de (gewone) fiets naar het werk de brug van Sas fiets ik altijd zo hard mogelijk op echt lekker voor de beentjes.

Geen opmerkingen: