donderdag 18 maart 2010

D1/D2 Breskens, 68.1 km, 2 uur 12 min, 30.8 km/u

Na drie fietsloze dagen terug op de fiets voor een training in de korte broek. Prachtig fietsweer alleen een snoeiharde wind aan de kust. Rustig in D1 naar Breskens gefietst en de terugweg in D2 tegen de harde wind in. Benen waren weer goed vandaag en hartslag vrij goed onder controle kunnen houden. Laatste 10 minuten wel regelmatig iets over bovengrens D2 maar het ging allemaal erg makkelijk vandaag. Gemiddelde trapfrequentie 100 rpm. Erg lekker getraind !!

Rust doet me erg goed ik voel me zoveel fitter dan vorig jaar en alles is gewoon veel leuker op deze manier. Ik geniet nu ook echt van de rustdagen en van andere dingen doen. Nieuwe benadering werkt dus veel beter voor mij. Heb nog wel een lange weg te gaan en heb soms nog wel moeite om me in te houden tijdens een training met andere medestrijders maar tot nu toe heb ik me steeds goed aan mijn eigen opdrachten gehouden. Mijn gewicht is nu 62.2 kg en dat is 3 kilo minder dan vorig jaar in deze periode.

Geen opmerkingen: