dinsdag 2 november 2010

Looptraining 5.5 km, 25'28

Vandaag een wat moeizamer rondje gelopen. Wel geprobeerd om iets rustiger te lopen als normaal maar echt veel verschil zat er niet in de eindtijd. Gevoelsmatig dacht ik rond de 11 a 12 per uur te lopen maar achteraf gezien was het toch nog wat harder. Nikeplus gaf nu iets te weinig meters aan dus alsnog deze run gekalibreerd en gecorrigeerd naar 5.5 km. Rondje dus relatief rustig gelopen in 25'28, 13 km/u, pace 4:37 min/km. Aan alles komt een einde zo ook aan mijn roostervrije dagen. Vanavond weer de nachtdienst in. In totaal vier nachten, zaterdag en zondag weer vrij al kom ik zaterdag ochtend nog wel uit de nacht. Ik hoop morgen of overmorgen mijn truvativ stylo crankstel te ontvangen. Ik ga het crankstel zelf monteren dus van de week nog even om een sleutel om de lagercups vast te draaien en een tube lagervet (grease) Heb wat filmpjes gezien op youtube, de manual gelezen en het is eigenlijk gewoon een piece of cake en slechts enkele minuten werk met het juiste gereedschap.

Geen opmerkingen: