maandag 29 november 2010

Tacx stukje Amstel Gold Race, 30.4 km, 57 min

Vanmorgen nog een stukje Amstel Gold Race gedaan op de tacx (real life video) Wederom werd het pijnlijk duidelijk dat er na mijn herstel van mijn zitvlak wel heel erg hard gewerkt moet worden om terug op een acceptabel fietsniveau te geraken. Er zit wel heel weinig power in de benen op het moment. Wel leuk om te doen die real life video`s. Hellingen Schweiberg, Camerig, Sibbergrubbe en Cauberg als slotklimmetje. Op zich rustig aan gedaan enkel op Sibbergrubbe flink door gereden op kracht (65 rpm) nou ja kracht ????? 280 watt en al rode cijfers betreft hartslag moet niet gekker worden. Wel een mooie referentie neergezet om te zien of er straks voldoende progressie geboekt wordt als ik weer kan starten met een degelijk trainingsprogramma. Flink kunnen zweten op de tacx dat is altijd lekker.

Lizard Skins grips (handvatten) zitten nu ook op de isaac al is het wat lastig te zien op de foto. Erg mooi spul van Lizard Skins. Morgen misschien nog een rondje hardlopen en daarna doe ik waarschijnlijk niets meer. Goed uitrusten voor de operatie zodat ik fit onder het mes kan aanstaande vrijdag en snel kan herstellen.

Geen opmerkingen: