dinsdag 23 november 2010

Tacx 43 minuten, 6x1 min 300 watt

De nasleep van mijn verkoudheid en slechts 3 x keer op de fiets in de maand november (inclusief deze training) resulteren in een historisch dieptepunt wat mijn fietsniveau betreft. 6 blokjes van 1 minuut aan iets meer dan 300 watt was al een hele opgave. Hartslag al snel in de rode cijfers maar de blokjes uiteraard toch netjes uitgefietst. 10 minuten uitfietsen zorgde ervoor dat mijn gedachten vrijwel direct uit gingen naar de operatie aan mijn zitvlak. Jeetje wat een "pain in the ass" op zo`n statische tacx, echt geen pretje. Wel weer lekker kunnen zweten. Wat mijn fietsniveau betreft het kan alleen maar beter worden want dit was echt niet best. Toch voel ik me verder prima. De motivatie groeit met de dag en ik heb veel zin in het seizoen 2011. Er staan wat nieuwe uitdagingen op me te wachten op MTB gebied en daar heb ik waanzinnig veel zin in. Voor de racefiets moet ik nog op zoek naar nieuwe tochten. Tijdens mijn herstel ga ik eens kijken of ik een agenda kan samenstellen voor 2011. Morgen korte souplesse training op de tacx we zien wel hoe lang ik het kan volhouden met mijn zitvlak.

Geen opmerkingen: