zaterdag 26 maart 2011

Comeback kid

De zoveelste poging om het lopen maar weer eens op te starten. Laatste keer dat ik gelopen heb was 9 februari. Blessures (linkerknie en heup) zorgde er voor dat ik mijn pogingen moest staken. Nu ruim de tijd gegeven om te herstellen en geen last meer van knie en heup. Heerlijk rustig gelopen en gezellig wat gebabbeld met Lorena (mijn jongste dochter) die vrijwel altijd mee fietst als ik ga lopen. Geen benul van tijd en snelheid (GSM zat in mijn achterzak) maar gevoelsmatig ging het wel heel erg makkelijk vandaag. Conditie is heel wat beter dan begin februari dat is duidelijk. 5.32 km in 25:02, 12.8 km/u met twee vingers in de neus is een bevestiging van een conditionele vooruitgang. Wel een wat stijf gevoel in de linkerknie na afloop dus wellicht speelt de knie binnenkort weer op. We zien wel hoe het gaat anders stop ik er gewoon weer mee. Ik heb nog een drastisch besluit genomen op sportief gebied waar ik al een tijdje over loop te dubben. Hierover later meer ...... dus wordt vervolgd. Endomondo gegevens

Geen opmerkingen: