donderdag 17 maart 2011

Goed gevoel !!

Triestig weertype vandaag in vergelijking tot de afgelopen dagen. Van maandag tot en met woensdag geklust in huis met een prachtig eindresultaat. Vandaag weer op de fiets gestapt voor een rustig rondje Breskens in hartslagzone D1. De weg met de meeste weerstand gekozen (langs de zeedijk) waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan :-) Wederom een erg goed gevoel vooral de benen draaiden krachtig en moeiteloos rond tegen de wind in. Onderweg leek het steeds wat te miezeren maar de oorzaak was de wat laaghangende mist waardoor het toch wat leek te druppelen. Nat werd ik er in ieder geval niet van. Langzaam aan probeer ik wat langer in het zadel te zitten maar de twee en een half uur van vandaag waren zo ongeveer weer de limiet het moet uiteraard wel leuk blijven. Fietsniveau is gewoon verrassend goed te noemen na alle miserie en trainingsachterstand ivm mijn zitvlak. Voel me echt beter dan ooit op de fiets. Ben benieuwd naar mijn niveau tegen de zomer als deze stijgende lijn zich voortzet. Zitvlak blijft een heikel punt voor degene die het niet weten Heikel = Bedenkelijk, Delicaat, Gevoelig, Hachelijk, Ingewikkeld, Netelig, Pijnlijk, Precair

Ik zei het al eerder dit wordt een jaar waar "alles mag en niets moet" ik heb er zelfs al aan gedacht om er een soort van sabbatical van te maken dit jaar als mijn zitvlak me zo in de weg blijft zitten. Daarmee bedoel ik niet stoppen met fietsen maar wel stoppen met prestatie gericht fietsen. Lang leve de lol !! geen idee of ik dit kan maar als het moet dan moet het. Ik moet zeggen dit zou een worst case scenario zijn het liefst zou ik toch naar wat prestatie gerichte doelen toe werken zoals aangegeven in mijn agenda. Maar goed ook ik heb geen glazen bol dus we zien wel wat de toekomst me gaat brengen op dit vlak. Vandaag in ieder geval weer erg lekker gefietst. Endomondo ritgegevens

Geen opmerkingen: