woensdag 9 maart 2011

MTB Lembeekse bossen

Zacht weertype vandaag maar wel een zeer harde zuidwesten wind. Mooi weer om wat door te bossen te rijden met de mountainbike. De bossen in Lembeke maar eens opgezocht en daar lekker wat lusjes gereden. Zat weinig logica in de lusjes want veel bordjes kon ik niet echt vinden in de bossen maar ondanks dat heb ik me prima vermaakt. Ik zit nog steeds in een rustige periode wat de hartslag betreft, nog geen blokjes D3 gereden enkel ritjes in D1 en D2 zo ook vandaag in de bossen. MTB maakte veel herrie over de zandweggetjes met putten dacht dat het de ketting was maar na wat onderzoek klettert de achterderraileur steeds tegen de achterbrug aan. Ik heb nog wat patches liggen van Lizard Skin (leer) wellicht dat dit een oplossing is tegen het harde gekletter. Er zit ook een lederen strip van lizard skin op de achterbrug als kettingbeschermer en dat werkt perfect. Terugweg naar Sas van Gent wind voornamelijk in het voordeel dus dat was lekker thuiskomen. Polarritgegevens: 57.4 km, 2:24:38, 23.9 km/u, HF 153 (D1) Endomondo ritgegevens

2 opmerkingen:

Angelo Roelandt zei

Oeps achterderailleur zat op de één of andere manier niet goed (tegen achterbrug aan) Achterwiel eruit gehaald en er terug in en probleem was verholpen.

Angelo Roelandt zei

Euvel achterderailleur is nu pas echt opgelost. Er zat een bout los waardoor derailleur in verkeerde positie stond. mijn schoonvader heeft het opgelost. Schakelt nu ook weer als een zonnetje :-)