zaterdag 5 maart 2011

Rondje Watervliet

Stond niet op de planning maar vanmorgen toch nog lekker een rondje gefietst. Wederom een bevestiging dat het gewoon goed gaat met fietsen. Vrij rustig gereden hartslag laag D2 maar tegen de wind wel bewust met veel spanning op de benen gereden (lage trapfrequentie) ondanks dat bleef de hartslag netjes laag dus dat is erg goed nieuws voor mij. Zou de crosstrainer dan het geheime wapen zijn? De vele push-ups? of is het toch de lange rustperiode i.v.m de operatie aan mijn zitvlak? Over mijn zitvlak gesproken misschien toch iets te enthousiast geweest met mijn inschrijving voor de ronde van vlaanderen. 150 km in het zadel zal een lastig verhaal worden als het blijft zoals het nu aanvoelt. pfff, nog steeds niet lekker (lees pijnlijk) in het zadel en ik heb nog steeds twee broeken aan. Mijn duurvermogen stelt ook nog niets voor op het moment dus daar zal ik de komende weken echt aan moeten gaan werken als het zitvlak het toelaat tenminste. Op de terugweg richting Sas langs het kanaal kwam ik nog wat mannen van de club tegen (TC Sas van Gent) maar ik kon zo snel niet zien wie het waren? Was zelf net lekker in de beugels aan het racen met de wind schuin in de rug. Polarritgegevens: 45.3 km, 1:29:18, 30.4 km/u, HF 163, 94 rpm. Endomondo ritgegevens

Geen opmerkingen: