zondag 20 maart 2011

Hoezo frustrerend !!

Net na de middag ingeklikt voor een rondje Hulst en omstreken althans dat was de planning voor vandaag. Op zich weinig wind dus een mooie dag voor een wat langere training. Zitvlak dacht er maar weer eens anders over. Vanaf de eerste kilometer veel last en dat ging niet meer over. Kwam mijn vader en moeder onderweg ook nog tegen op de racefiets. Maar besloten om mijn rondje af te breken en via de sluizen van Terneuzen terug naar huis te fietsen. D2-tje gereden al ging het iets moeizamer dan de afgelopen tijd, benen voelde wat zwaar aan vandaag. Ik vrees dat ik toch een vervolg afspraak moet maken bij de chirurg om te kijken wat er aan de hand is met mijn zitvlak. Na inspectie thuis staat het weer flink dik en dat kan niet de bedoeling zijn. Vrij frustrerend want het fietsen gaat op zich gewoon prima. Forceren heb ik niet gedaan, deze week slechts twee keer gefietst. Endomondo ritgegevens

1 opmerking:

Martin Kool zei

Shit, tegenvaller. Ik hoop dat de chirurg je kan helpen. Kop op!