zaterdag 4 februari 2012

Duurloop 20 km, Machtig Mooi !!

Hartje winter, normaal gesproken vind ik het maar niets maar ik moet toegeven dat zelfs ik enorm heb genoten van een werkelijk schilderachtig winterlandschap in onze mooie zeeuwse polders onder een prachtig winterzonnetje. Erwtensoep, chocolademelk, boerenkool met rookworst ook dat stond/staat vandaag allemaal op het programma kortom de winter is zo gek nog niet :-) Bewust de sneeuw opgezocht tijdens mijn duurloop en dat was werkelijk een genot op de Inov-8 trailers. Echt onvoorstelbaar veel grip in de heerlijk verse krakende sneeuw op de polderwegen. Tempo laag, hartslag laag voor mijn doen en super goed onder controle en daarbij is de conditie voelbaar top op het moment. Zelfs zonder handschoenen gelopen ondanks dat het kwik echt flink in de min stond vandaag. Geen last van de kou dus ben gewoon een bikkel toch? :-) De afgelopen dagen veel gerust en helaas heb ik tijdens deze dagen wel een pijntje opgelopen aan mijn rechterknie. Alleen voelbaar als ik de trap op en af loop (vooral trap af) ook een wat onstabiel gevoel. Tijdens het hardlopen vandaag geen last van gehad. Maar gestopt met googelen naar " last/pijn aan knie tijdens traplopen" want daar lees je allemaal dingen waar je niet echt vrolijk van wordt van artrose tot amputaties (haha) zo erg gelukkig niet maar goed maar even afwachten of ik na deze duurloop geen rare dingen voel aan de knie. 20.01 km,  1:57:57, 10.2 km, 5:54 min/km, HF 149 Garmin details  Nu aan de boerenkool met rookworst hmmmmm ....

Geen opmerkingen: