dinsdag 21 februari 2012

Duurloopje 8 km

Lekker weertje en een heerlijk rustig rondje gelopen na eerste en tevens laatste nachtdienst. Het voorjaar hangt in de lucht ik kan niet wachten tot het zover is. Lekker rennen en fietsen in korte broek en shirt dat is pas bevrijdend ipv gevangen zitten in al die winterkleding. Weer lekker een fit gevoel na afloop. 8.01 km, 44:08, 10.9 km/u, 5:30 min/km, HF 149 Garmin Details Ik heb besloten om van start te gaan op de Nike Free's bij de eerste editie van Trail by the Sea in Renesse en dus niet op de Inov-8 trailers. Beetje bang dat ik weer last van mijn achillespezen ga krijgen (net als in Geldrop) na zo'n afstand op de trailers. Weersverwachtingen zien er goed uit dus ik ga ervan uit dat het parcours er gewoon prima bij ligt. Op enkel zachte ondergrond lopen de Inov-8 super maar er zitten ook hardere stukken in en dan hebben de Free's gewoon veel meer comfort en minder belasting op kuiten en achillespezen. Renesse Here I Come !!