woensdag 1 februari 2012

Kort herstelloopje 5.5 km

Twee dagen looprust na de lange duurloop (32 km) van afgelopen zondag en vandaag een kort herstelloopje gelopen. Het is plots winter althans vanochtend een temperatuur van -5,9 graden celsius en volgens de geleerden een gevoelstemperatuur van -13. Dat klinkt in ieder geval behoorlijk fris dus toch even staan twijfelen voor mijn kledingkast hmmm wat trek ik nu aan? Alles was waarschijnlijk wat teveel van het goede maar het ruimt wel lekker op :-) uiteindelijk met drie laagjes vertrokken thermo, lange mouwen shirt en windjackje precies goed bleek achteraf. De X-Socks silver day vond ik zelfs te warm om mee te lopen. Eenmaal in de kou gewoon lekker gelopen en genoten van het winterzonnetje en een snijdende oostenwind. Het was een herstelloopje dus uiteraard zeer rustig gelopen 5.5 km, 32:22, 10.2 km/u, 5:53 min/km, HF 148 Garmin Details  Gisteren overigens mijn startbewijs ontvangen voor de marathon van Rotterdam. 15 april komt langzaam aan toch steeds dichterbij maar in principe lig ik voor op schema wat de lange duurlopen betreft en het gevoel is nog steeds goed #keepthefaith

Geen opmerkingen: