donderdag 3 mei 2012

Lekker hoor !!

Blijft heerlijk zo'n relaxed rondje hardlopen daarbij was de temperatuur perfect en het was nog droog ook :-) Ik besef nu pas hoe geweldig het is dat ik helemaal niets heb overgehouden na het lopen van een marathon wat blessures betreft. Dat te bedenken dat ik vroeger niet verder kwam dan een kilometer of 18 met een hoop blessure leed als gevolg. Je leest wel eens andere verhalen van mensen die maanden niet meer kunnen lopen na het uitlopen van een marathon. Wederom een bevestiging dat het minimalistische hardlopen perfect werkt voor mij. Nike free is echt wel een succesverhaal werkelijk het beste wat me is overkomen op loopgebied. Mijn voeten zijn merkbaar sterker geworden dat merk ik erg goed in mijn dagelijkse leven en vooral op het werk. Altijd last gehad van extreem vermoeide en pijnlijke voeten maar nu heb ik er nagenoeg geen last meer van. Van de zomer ga ik de Fivefingers komodo sport ook eens uit proberen zo krijg je nog sterkere voeten. Inge is ook super tevreden over haar Fivefingers speed tijdens haar wandelingen.

Geen opmerkingen: