dinsdag 16 september 2008

Hersteltraining, 1 uur en 18 seconden, 27.1 km, 27 km/u


Prachtig weertje deze ochtend en weinig wind. Lekker rustig rond gereden op mijn vaste rondje in de polder op het binnenblad. De boeren zijn volop aan het oogsten, aardappelen uitrijden en dergelijke. Vrachtwagens rijden op en aan om te laden en te lossen. Last heb ik er niet van ik vind het wel mooi om te zien allemaal. Boeren moeten toch hard werken als je dat zo allemaal eens bekijkt. Verder valt er over de training niet veel te zeggen. De beentjes zijn weer losgereden en dat was ook de bedoeling van de training meer niet. Geen toertochten meer voor mij dit jaar, dus het seizoen zit er wat dat betreft eigenlijk wel op. Geen doelstellingen meer om naar toe te werken dus specifiek trainen zal ik niet meer doen. Conditie en kracht onderhouden, snelheid opbouwen door middel van intervallen ga ik niet meer doen. Ik hoop nog lang buiten te kunnen fietsen want dat blijft toch het mooiste, lekker in de buitenlucht.
In de winter train ik veel op de tacx wat ook best leuk is maar na twee maanden op de tacx heb ik het echt wel gezien en verlang ik echt naar de buitenlucht. Voorlopig dus nog even genieten van het mooie fietsweertje en nog wat kilometertjes maken.

Geen opmerkingen: