vrijdag 12 september 2008

Super compensatie ?

Gisteren nog een nachtdienst gehad dus nog niet lang uit bed, straks om 15:30 moet ik alweer naar mijn werk om een verschoven dienst te lopen van vier tot twaalf uur vanavond. Fietsen zit er dus niet meer in maar als ik zo naar buiten kijk dan was dit ook niet nodig geweest vandaag. Goed proberen uitrusten dan maar en hopen dat de rust kan leiden tot enige vorm van super compensatie. Zondag ochtend wel heel erg vroeg opstaan (rond 5 uur) om af te reizen naar Limburg voor de Boogies Extreme. Na een weekje nachtdienst niet optimaal natuurlijk, eigenlijk een beetje de wereld op zijn kop maar we gaan ons best doen daar in Limburg.
Wel slecht nieuws voor de organisatie en natuurlijk ook voor ons dat de route op het laatste moment aangepast moet worden. http://www.boogiesextreme.nl/index.php?PageID=0
Ik had me net verheugd op het gedeelte door Belgie waar een paar nieuwe klimmetjes in zaten maar het is niet anders. Zondagavond of anders zeker maandag breng ik hier verslag uit van de eerste Boogies Extreme.

Geen opmerkingen: