zaterdag 20 september 2008

Oudenaarde

Morgen naar Oudenaarde om nog wat te gaan klimmen. Fred gaat ook mee en ik hoop dat we er een beetje uitkomen daar wat de route betreft. Ik heb daar wel al eens gefietst maar mijn weg ken ik daar zeker nog niet goed. Ik Limburg ken in mijn weg heel erg goed maar het is toch steeds een behoorlijk eind rijden met de auto. In de zwalmstreek wat hier maar amper 50 kilometer vandaag ligt kun je prachtig fietsen natuurlijk, en ook goed klimmen. De Berendries, Molenberg, Varent, D'Hoppe dat ligt allemaal op de route. Ik ben benieuwd !!! wellicht lees je hier morgen een verslag van een mooie rit door de zwalmstreek. Laten we het hopen in ieder geval. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in en ga er een beetje van proberen te genieten. Hopelijk kan ik me inhouden op de klimmetjes (haha) op de fiets gaat er vaak een knop om bij mij. Niet dat ik als een blinde rond fiets of zo, maar ik beul mezelf nou eenmaal graag af.

Geen opmerkingen: