dinsdag 8 september 2009

Clubtraining, 49.7 km, 1 uur 27 min, 34 km/u

Gisteren weer mijn eerste nachtdienst gehad en dat viel weer behoorlijk tegen na 6 weken geen nachtdiensten te hebben gedraaid. Weer wakker geworden met een jetleg gevoel en me verder rustig gehouden en naar de vuelta gekeken. Prachtig weer dus toch maar besloten om mee te rijden met de club. In totaal een man of 10 en ook één meisje vandaag. Op zich lekker rustig gereden en op kop met Matti gewoon lekker gefietst. Na zo`n 33 km even moeten wachten omdat het meisje plots niet meer voorruit kwam. Erg vreemd het zag er allemaal zo soepel uit en plots was het gedaan. Wel even gewacht en uitgebold maar het zag er niet naar uit dat ze de aansluiting weer zou vinden. Een aantal clubleden waren afgezakt en wijnand besloot door te rijden. Aangezien ik nog in de nachtdienst moet vanavond maar meegereden met Wijnand want ik wilde wel een beetje op tijd thuis zijn. Laatste 16 km lekker doorgereden maar niet te gek gedaan. Op de kasseistrook in Assenede wel even flink doorgetrokken tot 43.5 km/u maar daarna snel weer de 35 a 36 km/u opgezocht. Hartslag was wel wat aan de hoge kant maar de benen heb ik niet eens gevoeld vandaag. Jammer dat de groep er niet meer bij kwam, toch weer lekker gefietst.

Geen opmerkingen: