zondag 6 september 2009

Sterrit Breskens, 67.7 km, 2 uur 9 min, 31.4 km/u

Er stonden twaalf man aan het vertrek vandaag bij de Rabobank dus een mooi groepje voor een ritje naar Breskens en terug. Lekker rustig gereden dus lekker ontspannen kunnen "ouwehoeren" synoniem voor kletsen, zaniken, zwammen, klappen, kwetteren, kwekken enzovoorts. Ronnie weet er alles van na afgelopen zaterdag daar hebben we nog even hartelijk om zitten lachen in het vissershuis te Breskens. Ook de terugweg verliep rustig en heerlijk ontspannen kunnen rijden. laatste stukje nog even met Danny gereden en het valt me op als ik naast hem rijdt dat er een storing optreedt in de snelheid van mijn polar. Kan me toch niet herrineren dat ik vandaag een max snelheid heb gereden van 72.2 km/u. Nog even wat nagepraat over de Criquiélion en Danny kende de nummer twee van de Criq Tino Haakman want daar heeft hij nog mee gekoerst. Er zijn ook televisiebeelden gemaakt door TV lux leuk om eens te zien en de winnaar Bart Bury vliegt zowat voorbij na zijn ontsnapping. Die gasten rijden wel heel erg hard en dat na zo`n 150 km koers. http://www.tvlux.be/index.php?option=com_content&task=view&id=3898&Itemid=166

Geen opmerkingen: