zondag 13 september 2009

Sterrit Graauw, 84.6 km, 2 uur 43 min, 31 km/u

Om 9:00 vertrokken bij de Rabobank met een man of acht voor een ritje naar Graauw. Ik had de weerberichten niet echt gevolgd en ook de buienradar niet goed bekeken dus ik was toch wat verrast dat het ging regenen onderweg. Temperatuur was goed dus een beetje regen is dan niet erg. Na de stop in Graauw bij een café kregen Peter J en ik het even flink voor de kiezen wat de wind betreft toen we op kop reden. Snelheid zakte zelfs naar 25 km/u, waar die harde wind zo plots vandaan kwam? Maar goed altijd lekker om de beentjes op spanning te krijgen en gewoon buitenblad blijven rijden STOEMPEN !!!! aanvaluhhh (strijdkreet van Johhny Hoogerland) Over Hoogerland gesproken wat een Vuelta rijdt deze jongen van criterium renner naar ronde renner in de bergen en met de beste mee naar boven kunnen. Geweldig om te zien echt een prachtige kerel en de naam Hoogerland staat nu zeker op de kaart. Wat ons ritje betreft verder rustig langs de zeedijk via Terneuzen terug naar Sas van Gent gefietst. Normaal zou ik er nog een uur of twee uurtjes aan vast plakken maar ik vond het wel goed geweest voor vandaag. Het hoeft allemaal niet meer zo wat het trainen betreft. Beetje afbouwen en wat genieten van de ritjes die nog komen met de club. Komende week zit ik in de middag dus veel zal er dan niet van fietsen komen. Waarschijnlijk wel een paar keer met de fiets naar het werk en volgend weekend weer met de club mee. Ik zou graag gaan mountainbiken ipv de sportschool induiken in de winter. Eerst wat verdiepen in het moutainbiken en natuurlijk een MTB aanschaffen anders wordt het een lastig verhaal.

1 opmerking:

Henk zei

Weer een lekker ritje gemaakt Angelo..je hebt nog een paar weken om je te verdiepen in het mountainbiken..kan het je aanraden doe het zelf ook graag..hoop ook snel weer fit te zijn aangezien bij onze club het mtb seizoen 11 oktober start.

Groet en nog bedankt voor je bericht op mijn log.
Henk